woensdag 23 januari 2013

Over Ufo's en Affo's

Deze week wil ik het even hebben over al onze Ufo's. Iedereen die creatief bezig is heeft wel een aantal van deze projecten, nl. UnFinished Objects. Alhoewel deze term voornamelijk wordt gebruikt binnen het quilten, denk ik dat dit verschijnsel bij alle lagen van crafters voorkomt :-)

Toen ik laatst een paar dozen met knutselspullen van zolder haalde om ze weer eens te reorganiseren (m.a.w. of er nog iets weg kan?) vond ik ook een doos met allerlei borduurspullen. Het was direct een hele sprong terug in mijn creatieve leven, want dat had ik al lang niet meer gedaan. Toch nieuwsgierig geworden en gekeken wat er zoal in die doos zat en ja hoor.... ik vond verschillende Affo's, maar ook net zoveel Ufo's.

Zo ook dit vrolijke voorjaarstafellaken. En aangezien ik dit vond toen de dagen hier stuk voor stuk grijs waren besloot ik om dit tafellaken maar eens op te pakken en iedere dag te genieten van deze explosie van kleur met als doel... een nieuw tafellaken met Pasen.



Het enige spannende van dit borduurwerk was wel of ik goed zou uitkomen bij het sluiten van de krans, maar gelukkig was dat geen probleem en zal, binnen een paar weken,  een nieuwe Affo een feit zijn.
xFranka


3 opmerkingen:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Was dit ooit jarenlang een grote hobby van me Franka...helaas hier ook enige UFO's hahaha...
Knap dat je het afgemaakt hebt...resultaat is erg vrolijk en mooi!

groetjesss, Alie :-)

Janny Jager zei

Wat een heerlijk vrolijk en zomers tafelkleed zal dit worden Franka en wat goed dat je het toch af bent gaan maken.

Groetjes Janny

Debbie Rock zei

I enjoy doing cross-stitch and love your design so much ... I HATE daffodils though so would have had to change them to tulips! I chop off the heads of any daffodil that grows in our garden and am sharpening my scissors already as the shoots are starting to show! Love Debbie xXx

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...