maandag 24 januari 2011

Just a try

Na alle boekjes, stof, inkt  en Magnolia's wilde ik weer eens wat anders proberen. Eigenlijk iets heel gewoons, maar toch, voor mij een hele uitdaging. Ik wilde wel eens een 'gewone' kaart maken, zoals je er zoveel ziet. Misschien zou ik er zelfs wel wat sneller klaar mee zijn?! Ook wel eens leuk.
Nou hier is dan mijn eerste try-out:



Wat mij vooral verbaasde is dat je zoiets leuks kunt maken met maar 2 soorten dessinpapier, Distress inkt, bloemetjes, knoopjes en kant. Voor de afwerking langs de rand heb ik even de naaimachine gebruikt.

Aangezien ik best tevreden was met dit eerste probeersel, ben ik direct met nog een kaart aan de slag gegaan:


Nu met 3 stukjes dessinpapier, een zelf uitgesneden bloem en natuurlijk een schitterende rand geponst met de randenpons van mijn vriendin.
En de tijd.....? Iets sneller dan de andere projecten, maar uiteindelijk niet minder mooi. Kortom, dit ga ik vaker doen!
xFranka

1 opmerking:

Sarah zei

What do you mean - just a try. Your cards are wonderful Franka! The colours, design, layout and composition - just perfect. Love them both. See - sometimes less can be more! Can't wait to see lots more from you!

Love Sarah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...